Uwilt uw product in geprinte media op een opvallende en verrassende manier voor het voetlicht brengen. Met een aantrekkelijke advertentie kunt u uw doelgroep bereiken. Wij kunnen u adviseren hoe u uw boodschap het beste kunt overbrengen. Het is belangrijk dat de lezer in uw advertentie op een aantrekkelijke manier snel te weten komt waarvoor en waarom hij bij u moet zijn.

Op basis van uw wensen ontwikkelen wij een advertentie die bij uw bedrijf past en aansluit bij het medium.

Advertentietips!

Gebruik een code
Een direct mailing, advertentie of waardebon is prima geschikt om te voorzien van een unieke code. Stel: u plaatst een advertentie in krant 1 en in krant 2. Beide advertenties hebben een waardebon voor uw product of dienst. Door beide advertenties te voorzien van een unieke code (bijvoorbeeld in het klein ‘krant 1’ op een advertentie te zetten) weet u meteen hoe deze klant aan deze waardebon komt. Wie meer wil weten over zijn klanten kan dit bijvoorbeeld ook per regio/gebied doen. Door deze gegevens te analyseren kunt u prima zien welke advertentie heeft gezorgd voor de meeste (potentiele) klanten en kunt u in de toekomst gerichter adverteren.

Uniek webadres

Stel: u plaatst een advertentie in dezelfde krant als uit voorbeeld 1 met als doel om mensen naar uw website te lokken. Hoe kunt u meten welke advertentie de meeste bezoekers heeft opgeleverd? Gebruik een uniek webadres voor elke advertentie. De advertentie in krant nummer 1 heeft bijvoorbeeld www.uwsitenaam.nl/krant1 staan, terwijl u voor krant 2 (u raadt het al) /krant2 heeft staan. Door gebruik te maken van Google Analytics (gratis) kunt u vervolgens zien hoeveel personen een bepaald webadres hebben bezocht. Dit kan bijvoorbeeld ook per regio/plaats en dat is natuurlijk zeer waardevolle informatie!

Testimonials