Een boodschap kort en krachtig overbrengen, dat kan met een flyer of brochure. Een flyer bestaat uit één vel papier, waarop in een paar korte zinnen de kern van uw boodschap staat. De lezer moet binnen een paar seconden begrijpen wie u bent en waar u voor staat. Bij een brochure heeft u meer ruimte, maar ook hier is een kernachtige boodschap noodzakelijk.

Bij het ontwikkelen van een flyer of brochure is de tekst, de vormgeving en fotografie van groot belang. Laat u informeren door Wallbrink Cross Media naar de mogelijkheden.

Interactie met uw digitale klant

Folders, flyers en brochures worden voornamelijk gemaakt om te lezen en te bekijken, terwijl websites (en andere digitale toepassingen) steeds meer draaien om ‘gebruiken’. Wanneer heeft u voor het laatst een offerteaanvraag gefaxt of een slagzin op de post gedaan? Een groot voordeel van digitaal boven drukwerk is de interactie met klanten. Interactie die verder kan gaan dan het invoeren van een formulier of het versturen van een e-mail. Neem uw klanten bijvoorbeeld mee door uw website, afgestemd op keuzes die zij eerder maakten. Geef bijvoorbeeld uitgebreide productinformatie in een video, die u in een folder niet kwijt kunt. Het is zelfs technisch mogelijk om uw complete website (indeling, tekst, foto’s) af te stemmen op degene die hem bezoekt. Met een papieren flyer zal dit waarschijnlijk nooit gebeuren, maar zoals gezegd; u kunt er perfect mensen mee naar uw website sturen.

Testimonials